Téma diskuse

Bubliny v potahovce

Dobrý den, už léta pracuji s hmotou smartflex velvet. Ale až poslední dobou se mi začalo stávat, že když hmotu začnu vyvalovat, je v ní spousta bublin, což vypadá nevzhledně. Je mi jasné, že je to především tím jak v míchávám barvu, tak spolu s tím i vzduch, ale dřív mi to tolik nedělalo. Nevím jak tomu zabránit, nebo jak se tomu vyvarovat, neměli by jste pro mě nějakou radu?

Já s tím také bojuji, ať propracovávám jakýmkoliv způsobem, jsou tam bubliny, takže špendlík, lehce vypíchnout hladítkem dohladit. Je-li jiný návod ráda vyzkouším.

mám stejný problém i při vyvalování bílého smartflexu a taky se mi zdá, že býval bělejší. Ty bubliny mne fakt štvou. Nevíte, jak jsou na tom ostatní hmoty?

PlačemPrekvapenie

holky, vy nevíte, že se doba i suroviny mění? Moc nepeču, ale když už náhodou - noo to se nedá srovnávat s dřívější hmotou -asi jiná receptura jinak to nevidím. ŠKODA Smútok

Tajo dříve to vozili z Anglie, ted to vyrábí maďaři a je to znat. Plačem

Back to Top